In de basistraining Motiverende en oplossingsgerichte Gesprekstechnieken krijg je kennis en vaardigheden aangereikt om op een effectieve(re) wijze te communiceren met de klant en hen te motiveren tot (gedrags)verandering.
U krijgt antwoord op de vragen:
"Hoe zorg ik ervoor dat ik in gesprek de klant centraal stel waardoor ik zelfregie en eigen kracht versterk?"
"Hoe bespreek ik zorgen de klant helder en effectief, zodat er een samenwerkingsrelatie ontstaat?"
"Hoe ga ik tijdens het gesprek om met emoties?"
"Hoe motiveer ik de klant tot verandering?"
Tijdens de training worden onder andere korte instructiefilmpjes getoond, zodat de theorie op een aantrekkelijke en bondige wijze wordt overgedragen, waardoor er veel tijd is voor interactie, oefenen en reflecteren.
Ter voorbereiding krijgt u de digitale reader 'Motiverende Gesprekstechnieken', waarin een overzicht is opgenomen van de technieken en tools die ingezet kunnen worden door professionals bij motiverende gespreksvoering.
Bedrijfsinformatie:
Kruijs Advies & Training
Bianca Kruijs
telefoon: 0628951965
mail: info@kruijstraining.nl
KVK: 24414073
BTW nr: NL002115572B55
Webdesign
Kruijs Advies & Training
@copyright2022
Zonder toestemming mogen er geen teksten worden overgenomen.